Regulamin
Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Centrum terapii online Hedion, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.
Jeżeli w dokumencie piszemy:
“my” – oznacza to Julię Tatar prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Hedion Julia Tatar, adres: 1000-lecia Państwa Polskiego 26, 41-400 Mysłowice, NIP: 2220929294, REGON: 529113855
“Terapeuta” – oznacza to każdego specjalistę, który świadczy usługi w Centrum terapii online Hedion
“Ty” lub “Klient/Pacjent” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych w Centrum terapii online Hedion
Możesz się z nami skontaktować:
● mailowo: pomoc@hedion.pl
● telefonicznie: +48 571 260 590
● listownie: 1000-lecia Państwa Polskiego 26, 41-400 Mysłowice
Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Strona). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.
I. Jakie usługi świadczymy?
1. Wszystkie usługi świadczymy zdalnie (online).
2. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania,znajdziesz na Stronie.
3. Jeżeli w Regulaminie piszemy o usługach lub o terapii, mamy na myśli wszystkie usługidostępne na Stronie.II. Jak możesz się umówić na spotkanie?
4. Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, musisz mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat -świadczymy usługi tylko na rzecz pełnoletnich Klientów/Pacjentów.
5. Możesz się umówić na spotkanie:a) telefonicznie: +48 571 260 590b) za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie (po założeniu konta naPlatformie).
6. Jeżeli chcesz się umówić:a) telefonicznie lub mailowo – szczegóły spotkania ustalimy podczas rozmowy/wymianykorespondencji,b) za pośrednictwem kalendarza – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlająsię w procesie rezerwacji spotkania.
7. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W momencie, kiedy dostaniesz tęwiadomość, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi.Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa.
8. Umowa dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli zdecydujemy, że będziemy kontynuowaćwspółpracę – także kolejnych spotkań. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin),ewentualnie także dodatkowe ustalenia z Terapeutą (pisemne, mailowe lub ustne), np.kontrakt terapeutyczny.
9. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie.
10. Płatność należy uiścić przed spotkaniem- zaraz po dokonaniu rezerwacji lub korzystając zprzesłanego linku.
11. Opłata musi wpłynąć na nasze konto najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminemspotkania. W przeciwnym wypadku uznamy, że spotkanie zostało odwołane.
12. Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań,poinformujemy Cię o zmianie cen z wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen,poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemyUmowę.
III. W jaki sposób świadczymy usługi?
13. Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wybierzesz podczasrezerwacji pierwszego spotkania. Jeżeli podczas tego spotkania Terapeuta uzna, że innyspecjalista będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.
14. Zarówno Ty, jak i Terapeuta, możecie nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli druga stronawyrazi na to zgodę i tylko na wspólnie ustalonych warunkach, np. co do sposobu wykorzystanianagrań.
15. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, wprzypadku, gdy:
a) będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta/Pacjenta lub innych osób,
b) świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lubprawa osób trzecich,
c) będziemy przypuszczać, że Klient/Pacjent jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a wjego imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
d) będziemy przypuszczać, że Klient/Pacjent lub rodzic/opiekun prawny jest podwpływem substancji psychoaktywnych lub alkoholu,
e) Klient/Pacjent lub rodzic/opiekun prawny będzie agresywny lub będzie naruszaćnasze dobra osobiste,
f) nie uregulujesz należnych płatności,
g) zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.
16. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie torównoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
17. Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebiew związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamyw tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić odobowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych wobowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowieKlienta/Pacjenta lub innych osób. W takich sytuacjach możemy powiadomić odpowiedniesłużby.
18. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. Wzaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, zjaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient/Pacjent oraz jaki był ich koszt. Jeżelispotkanie dotyczy rodziny lub pary, o zaświadczenie może poprosić każdy uczestnik – wówczasw zaświadczeniu znajdą się tylko informacje dotyczące tej osoby. Zaświadczenia są płatne,zgodnie z cennikiem.
19. Nie wydajemy opinii psychologicznych.
20. Terapeuci poddają swoją pracę interwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Mogąwówczas omawiać konkretne sytuacje z innymi specjalistami. Nie ujawniają przy tym żadnychinformacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta/Pacjenta.
21. Pamiętaj, że:a) podczas świadczenia usług specjalista przedstawia swoją indywidualną interpretacjęsytuacji Klienta/Pacjenta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu,przy założeniu, że nie zostały zatajone jakiekolwiek informacje,a) naszym zdaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności zadecyzje podejmowane przez Klienta/Pacjenta lub jego rodziców/opiekunów,b) nie możemy dać gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Klienta/Pacjentarezultatu – osiągnięcie pożądanych efektów terapii zależy w znacznym stopniu odzaangażowania Klienta/Pacjenta,c) inicjatywa i chęć współpracy Klienta/Pacjenta i rodziców/opiekunów są kluczowe dlaskuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,d) jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszeniesamopoczucia psychicznego Klienta/Pacjenta, pojawienie się smutku, zniechęcenia,apatii.
22. Terapeuta ma prawo przekierować Klienta/Pacjenta do innego specjalisty, jeżeli uzna takązasadność, kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji orazinformacjami uzyskanymi od Klienta/Pacjenta na konsultacji.
23. Terapeuta może przekierować Klienta/Pacjenta do innego specjalisty również w przypadkubraku dogodnych dla Klienta/Pacjenta terminów do stałego procesu.
24. Terapeuci poddają swoją pracę superwizji/interwizji w celu podnoszenia kwalifikacjizawodowych. W ramach superwizji/interwizji mogą omawiać konkretne sytuacje zsuperwizorem lub innym specjalistą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogąumożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta/Pacjenta.
25. Szczegółowe zasady dotyczące psychoterapii opisane zostały w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
26. Musisz zapewnić sobie we własnym zakresie odpowiednie warunki do odbycia spotkaniaonline. W szczególności musisz posiadać:a) komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową imikrofon,b) szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),c) dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,d) aktywne konto poczty e-mail.
27. W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług(np. Google Meet). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danychosobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymidokumentami.
28. Przed spotkaniem ustalimy, z którego komunikatora będziemy korzystać. Jeżeli nastąpi nagłaprzerwa na łączach internetowych, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
29. Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki izaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę.
30. W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmyzobowiązani do:a) korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalnysystem operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersjakomunikatora, z którego korzystamy,b) korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,c) ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,d) zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,e) zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platforminternetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesjiprzed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisówrozmowy tekstowej chat oraz notatek przesłanych mailem.
31. W trakcie trwania spotkania online w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie niemogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie wuzasadnionych przypadkach i tylko jeżeli zostanie to wcześniej ustalone.
32. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia technicznewystępujące na sprzęcie, z którego korzysta Klient/Pacjenta, a które uniemożliwiająKlientowi/Pacjentowi prawidłowe korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam sięodbyć spotkania z przyczyn technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Cijakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.IV. Jak możesz odwołać spotkanie?
33. Regularność spotkań jest bardzo ważna z punktu widzenia efektywności terapii.
34. Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na spotkaniu, poinformuj nas o tym niezwłocznie(najpóźniej 24 godziny przed jego terminem). Spotkanie możesz odwołać telefonicznie lub zapośrednictwem swojego Konta na Platformie.
35. Jeżeli odwołasz spotkanie ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo ozwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu.
36. Jeżeli nie odwołasz spotkania ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie niepołączysz się z Terapeutą online, usługa będzie pełnopłatna (nie będzie Ci przysługiwałoroszczenie o zwrot uiszczonej opłaty).
37. Terapeuta będzie na Ciebie czekał przez 15 minut. Jeżeli spóźnisz się na spotkanie więcej niż15 minut, Terapeuta może odmówić świadczenia usługi. Jednocześnie nie będzie Ciprzysługiwało roszczenie o zwrot uiszczonej opłaty.
38. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, możemy Cizaproponować inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Cidokonaną płatność.V. Jakie możesz odstąpić od zawartej Umowy?
39. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawodo odstąpienia od umowy uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takimprzypadku stosujemy następujące zasady:a) możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy(z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),b) o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłającjednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możeszprzesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,c) zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotupłatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostałyprzez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie,d) jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmyrozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji zusługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości,e) jeśli w toku zakupu usługi wyrazisz zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przedupływem 14 dni, a my rozpoczniemy wykonywanie usługi, możesz odstąpić odumowy, ale masz obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przeze mnie do chwiliodstąpienia.VI. Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej Umowy?
40. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową. Zakres naszejodpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zpostanowień Kodeksu Cywilnego.
41. Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z Umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo).
42. Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jejsprawne rozpatrzenie:a) imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,b) opis problemu,c) czego oczekujesz w związku z reklamacją.
43. Możemy Cię poprosić o uzupełnienie reklamacji, jeżeli bez dodatkowych informacji jejrozpatrzenie nie będzie możliwe (dotyczy to w szczególności sytuacji, kiedy reklamacja będziedotyczyła działalności podmiotów trzecich, np. operatora płatności).
44. Reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
45. Jeżeli reklamacja dotyczy systemu obsługującego płatności elektroniczne, możesz ją złożyćbezpośrednio do PayPro S.A. zgodnie z zasadami opisanymi tutaj:https://www.przelewy24.pl/reklamacje.
46. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebierezultatu, możesz skorzystać z:a) mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat InspekcjiHandlowej,b) pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiegodziałającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – wzależności od miejsca Twojego zamieszkania,d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.VII. Jakie są zasady korzystania ze Strony?
47. Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowaniapozwalającego na przeglądanie stron internetowych.
48. Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tymdokumentem, a w szczególności, nie możesz:a) próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,b) publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących donienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,c) dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
49. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:a) możliwość założenia Konta na Platformie,b) formularz kontaktowy,c) możliwość zarezerwowania terminu wizyty przez kalendarz.
50. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramyumowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
51. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym,jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwanie niezaprzestaniesz naruszeń.
52. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem14-dniowego okresu wypowiedzenia.
53. W celu założenia Konta na Platformie:a) uzupełnij formularz rejestracyjny dostępny na Stronie (pamiętaj, aby podaćprawidłowe dane i aktualizować je w przypadku ich zmiany),b) zaakceptuj Regulamin oraz potwierdź, że znasz zasady przetwarzania Twoich danychosobowych,c) potwierdź rejestrację klikając w odpowiedni przycisk pod formularzemrejestracyjnym.
54. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Ciebie w formularzu rejestracyjnymniepełnych lub nieprawdziwych danych lub za nie zaktualizowanie danych w przypadku ichzmiany.
55. W chwili, kiedy potwierdzisz rejestrację, zawrzemy umowę dotyczącą prowadzenia Konta.Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony, w języku polskim, zgodnie z postanowieniamipolskiego prawa.
56. Możesz mieć tylko jedno Konto na Platformie. Nie możesz korzystać z Kont innych osób aniudostępniać swojego Konta innym osobom. Musisz zachować w tajemnicy hasło oraz login doswojego Konta. Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wynikną z niewywiązania się z powyższych obowiązków.
57. Możesz usunąć swoje Konto w dowolnym momencie – wybierając odpowiednią opcję wpanelu zarządzania Kontem (jeżeli jest dostępna) lub kontaktując się z nami mailowo. Mymożemy usunąć Twoje konto, jeżeli nie będziesz z niego korzystać w ciągu roku od założeniaKonta.
58. Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie,zaloguj się na swoje Konto, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
59. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie sąprzesyłane przez Klientów (mailowo lub za pośrednictwem Konta).
60. Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwościpoprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanychza obraźliwe.
61. Zakazane jest przesyłanie opinii:a) bez uprzedniego skorzystania z usług,b) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawyz dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,c) naruszających dobra osobiste nasze lub osoby trzeciej.
62. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
63. Nie płacimy za wystawienie opinii.
64. Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkiebłędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
65. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz zgłaszać mailowo.VIII. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
66. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy wodrębnym dokumencie (Polityka prywatności).
67. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminy. Co do zasady naszą Umowę będzieregulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianąRegulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię otym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformujnas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
68. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia: 01.09.2024 r.
69. Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:a) Centrum terapii online Hedionb) Strona – strona internetowa Centrum terapii online Hedion dostępna podadresem: www.hedion.plc) Platforma – platforma internetowa, w ramach której funkcjonują Kontaużytkownikówd) Konto – wydzielona dla danego użytkownika przestrzeń na Platformiee) Regulamin – ten dokumentf) Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczejg) Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzidziałalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nieposiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności zprzedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi wCEIDG
Załącznik nr 1: Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku rozpoczęcia współpracy (np. w ramach terapii)?
1. Terapia rozpoczyna się kilkoma (najczęściej 3-4) spotkaniami konsultacyjnymi. Podczas tychspotkań Terapeuta i Pacjent poznają się, ustalają szczegóły dotyczące procesu i decydująwspólnie o dalszej współpracy.
2. Przed rozpoczęciem terapii Terapeuta przedstawi Ci szczegółowe zasady i opowie, jak będziewyglądała Wasza współpraca. Może Cię też poprosić o podpisanie kontraktu terapeutycznego.Kontrakt terapeutyczny to rodzaj umowy. Jest ona zawierana między Terapeutą a Pacjentemw celu określenia szczegółowych warunków współpracy w czasie trwania terapii.
3. Cele terapii ustalamy każdorazowo indywidualnie – ich osiągnięcie zależy w takim samymstopniu od zaangażowania Terapeuty i Pacjenta. Cel terapii może ulec zmianie w trakcie jejprowadzenia.
4. Nie ustalamy z góry czasu trwania terapii. Decyzję o jej zakończeniu podejmujemy wspólnie,po osiągnięciu ustalonych celów lub w przypadku, gdy terapia nie przynosi pozytywnychefektów.
5. Sesje terapeutyczne odbywają się w stałych terminach.
6. Pacjent jest zobowiązany do aktywnego udziału w terapii.
7. Terapeuta jest zobowiązany do rzetelnej pracy w trakcie terapii, prowadzenia terapii znależytą starannością i wykorzystaniem aktualnej wiedzy, przestrzegania podstawowych prawPacjenta oraz do przestrzegania zasad etyki
8. Pacjent ma prawo do rezygnacji z terapii w każdym momencie po wcześniejszympoinformowaniu Terapeuty. Chęć rezygnacji z terapii należy omówić w trakcie spotkania zTerapeutą.
9. Terapeuta ma prawo z rezygnacji z dalszej terapii z ważnych powodów. Terapeuta informujeo tym Pacjenta z wyprzedzeniem i poleca innego terapeutę.
10. Nie będziemy się ze sobą kontaktować poza sesjami, chyba że odrębnie postanowimy inaczej.