Regulamin - Hedion

Regulamin

(świadczenia usług oraz sklepu internetowego)


Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Centrum terapii online Hedion, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“my” – oznacza to Julię Tatar prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Hedion Julia Tatar, adres: 1000-lecia Państwa Polskiego 26, 41-400 Mysłowice, NIP: 2220929294, REGON: 529113855

“Terapeuta” – oznacza to każdego specjalistę, który świadczy usługi w Centrum terapii online Hedion

“Ty” lub “Klient/Pacjent” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych w Centrum terapii online Hedion

Możesz się z nami skontaktować:

  • mailowo: pomoc@hedion.pl
  • telefonicznie: +48 571 260 590
  • listownie: 1000-lecia Państwa Polskiego 26, 41-400 Mysłowice

Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Strona). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.

  1. Jakie usługi świadczymy?
  1. Wszystkie usługi świadczymy zdalnie (online). 
  2. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania, znajdziesz na Stronie.
  3. Jeżeli w Regulaminie piszemy o usługach lub o terapii, mamy na myśli wszystkie usługi dostępne na Stronie.
  1. Jak możesz się umówić na spotkanie?
  1. Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, musisz mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat i pełną zdolność do czynności prawnych. W przeciwnym wypadku na spotkanie musi Cię umówić rodzic lub inny przedstawiciel ustawowy.
  2. Możesz się umówić na spotkanie:
    1. telefonicznie: +48 571 260 590,
    2. za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie (po założeniu konta na Platformie).
  3. Jeżeli chcesz się umówić:
    1. telefonicznie lub mailowo – szczegóły spotkania ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji,
    2. za pośrednictwem kalendarza – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji spotkania.
  4. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa. 
  5. Umowa dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli zdecydujemy, że będziemy kontynuować współpracę – także kolejnych spotkań. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia z Terapeutą (pisemne, mailowe lub ustne), np. kontrakt terapeutyczny.
  6. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie. 
  7. Płatność należy uiścić przed spotkaniem- zaraz po dokonaniu rezerwacji lub korzystając z przesłanego linku. 
  8. Opłata musi wpłynąć na nasze konto najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem spotkania. W przeciwnym wypadku uznamy, że spotkanie zostało odwołane.
  9. W przypadku wybranych usług dostępna jest płatność za pakiet usług. 
  10. Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań, poinformujemy Cię o zmianie cen z wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
  1. W jaki sposób świadczymy usługi?
  1. Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wybierzesz podczas rezerwacji pierwszego spotkania. Jeżeli podczas tego spotkania Terapeuta uzna, że inny specjalista będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.  
  2. Zarówno Ty, jak i Terapeuta, możecie nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli druga strona wyrazi na to zgodę i tylko na wspólnie ustalonych warunkach, np. co do sposobu wykorzystania nagrań. 
  3. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
    1. będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta/Pacjenta lub innych osób,
    2. świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
    3. będziemy przypuszczać, że Klient/Pacjent jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a w jego imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
    4. będziemy przypuszczać, że Klient/Pacjent lub rodzic/opiekun prawny jest pod wpływem substancji psychoaktywnych lub alkoholu,
    5. Klient/Pacjent lub rodzic/opiekun prawny będzie agresywny lub będzie naruszać nasze dobra osobiste,
    6. nie uregulujesz należnych płatności,
    7. zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.
  4. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  5. Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Klienta/Pacjenta lub innych osób. W takich sytuacjach możemy powiadomić odpowiednie służby.
  6. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient/Pacjent oraz jaki był ich koszt. Jeżeli spotkanie dotyczy rodziny lub pary, o zaświadczenie może poprosić każdy uczestnik – wówczas w zaświadczeniu znajdą się tylko informacje dotyczące tej osoby. Zaświadczenia są płatne, zgodnie z cennikiem.
  7. Nie wydajemy opinii psychologicznych.
  8. Terapeuci poddają swoją pracę interwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Mogą wówczas omawiać konkretne sytuacje z innymi specjalistami. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta/Pacjenta.
  9. Pamiętaj, że:
    1. podczas świadczenia usług specjalista przedstawia swoją indywidualną interpretację sytuacji Klienta/Pacjenta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu, przy założeniu, że nie zostały zatajone jakiekolwiek informacje,
  10. naszym zdaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez Klienta/Pacjenta lub jego rodziców/opiekunów,
  1. nie możemy dać gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Klienta/Pacjenta rezultatu – osiągnięcie pożądanych efektów terapii zależy w znacznym stopniu od zaangażowania Klienta/Pacjenta,
  2. inicjatywa i chęć współpracy Klienta/Pacjenta i rodziców/opiekunów są kluczowe dla skuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,
  3. jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszenie samopoczucia psychicznego Klienta/Pacjenta, pojawienie się smutku,  zniechęcenia, apatii.
  1. Terapeuta ma prawo przekierować Klienta/Pacjenta do innego specjalisty, jeżeli uzna taką zasadność, kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji oraz informacjami uzyskanymi od Klienta/Pacjenta na konsultacji. 
  2. Terapeuta może przekierować Klienta/Pacjenta do innego specjalisty również w przypadku braku dogodnych dla Klienta/Pacjenta terminów do stałego procesu.
  3. Terapeuci poddają swoją pracę superwizji/interwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach superwizji/interwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym specjalistą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta/Pacjenta.
  4. Szczegółowe zasady dotyczące psychoterapii opisane zostały w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
  5. Musisz zapewnić sobie we własnym zakresie odpowiednie warunki do odbycia spotkania online. W szczególności musisz posiadać:
    1. komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
    2. szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
    3. dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,
    4. aktywne konto poczty e-mail.
  6. W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług (np. Google Meet). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danych osobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymi dokumentami.
  7. Przed spotkaniem ustalimy, z którego komunikatora będziemy korzystać. Jeżeli nastąpi nagła przerwa na łączach internetowych, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. 
  8. Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę.
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmy zobowiązani do:
    1. korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalny system operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersja komunikatora, z którego korzystamy,
    2. korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych, 
    3. ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,
    4. zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,
    5. zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesji przed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat oraz notatek przesłanych mailem.
  10. W trakcie trwania spotkania online w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i tylko jeżeli zostanie to wcześniej ustalone.
  11. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzysta Klient/Pacjenta, a które uniemożliwiają Klientowi/Pacjentowi prawidłowe korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam się odbyć spotkania z przyczyn technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Ci jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług na rzecz małoletnich (osób, które nie ukończyły 18 lat)?

  1. Jeżeli usługa ma być świadczona na rzecz małoletniego, zgodę na świadczenie usługi może wyrazić jeden rodzic/opiekun prawny. 
  2. Jeżeli władza rodzicielska przysługuje obydwu rodzicom, a tylko jeden z nich wyraził zgodę na świadczenie usługi, powinien on złożyć oświadczenie, że drugi rodzic nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu.
  3. Możemy Cię prosić o przedstawienie najbardziej aktualnego orzeczenia/postanowienia sądowego/innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad małoletnim. Jeśli nie przedstawisz tych dokumentów, możemy odmówić świadczenia usługi.
  4. Jeżeli małoletni ukończył 16 lat, poprosimy go, aby sam też wyraził zgodę na świadczenie konkretnej usługi.
  5. Małoletniemu Klientowi/Pacjentowi przysługuje prawo do poufności. Terapeuci przekazują rodzicom/opiekunom tylko ogólne wnioski i zalecenia z przebiegu spotkania z małoletnim. Z poufności wyłączone są ewentualne diagnozy, jeśli to one były celem spotkań.
  1. Jak możesz odwołać spotkanie?
  1. Regularność spotkań jest bardzo ważna z punktu widzenia efektywności terapii. 
  2. Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na spotkaniu, poinformuj nas o tym niezwłocznie (najpóźniej 24 godziny przed jego terminem). Spotkanie możesz odwołać telefonicznie lub za pośrednictwem swojego Konta na Platformie. 
  3. Jeżeli odwołasz spotkanie ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo o zwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu. Jeżeli odwołasz spotkanie wchodzące w skład pakietu, nie będziesz uprawniony do zwrotu płatności, możesz natomiast wybrać inny termin.
  4. Jeżeli nie odwołasz spotkania ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie nie połączysz się z Terapeutą online, usługa będzie pełnopłatna (nie będzie Ci przysługiwało roszczenie o zwrot uiszczonej opłaty). 
  5. Terapeuta będzie na Ciebie czekał przez 15 minut. Jeżeli spóźnisz się na spotkanie więcej niż 15 minut, Terapeuta może odmówić świadczenia usługi. Jednocześnie nie będzie Ci przysługiwało roszczenie o zwrot uiszczonej opłaty.
  6. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, możemy Ci zaproponować inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.
  1. Jak możesz zrobić zakupy w Sklepie?
  1. W Sklepie możesz kupić treści cyfrowe (np. e-booki, vouchery).
  2. Jeśli chcesz zrobić zakupy w Sklepie, musisz:
    1. mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat; w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój opiekun prawny,
    2. mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie zanim kupisz Produkt w Sklepie.
  3. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w Sklepie:
    1. dodaj wybrane Produkty do koszyka,
    2. wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności,
    3. podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania (dane obowiązkowe oznaczone są gwiazdką (*)),
    4. potwierdź, że akceptujesz Regulamin oraz że znasz zasady przetwarzania Twoich danych osobowych (zaznacz odpowiednie pole),
    5. potwierdź, że wyrażasz zgodę na dostarczenie zamówionej treści cyfrowej przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. 
  4. Po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, że zostało ono przyjęte. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość zostanie zawarta między nami Umowa. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z postanowieniami polskiego prawa.
  5. Za złożone zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych.
  6. Za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 (trzech) dni od jego złożenia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
  7. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz w formularzu zamówienia odpowiednią opcję. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
  8. Produkt prześlemy Ci na podany adres e-mail.
  9. W opisie każdego Produktu znajdziesz informację o:
    1. okresie, przez jaki możesz korzystać z Produktu,
    2. wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania z Produktu,
    3. sposobie dostarczenia Produktu.
  10. Jeżeli w opisie Produktu będącego voucherem, bonem podarunkowym lub podobnym nie wskazano inaczej, jest ona ważny przez 12 miesięcy od dnia zakupu (w tym okresie należy skorzystać z usługi).
  11. Pamiętaj, że wszelkie treści oraz Produkty, które udostępniamy w Sklepie są  utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej.
  12. W chwili dostarczenia Produktu udzielamy Ci Licencji czyli uprawnienia do korzystania z tego Produktu na całym świecie na zasadzie niewyłącznej (my możemy dać to prawo też innym osobom i podmiotom) i nieprzenaszalnej (Ty nie możesz tego dać prawa innym osobom ani podmiotom).
  13. Licencja jest ważna przez czas trwania udzielonego Ci, zgodnie z Umową, dostępu do Produktu.
  14. W ramach udzielonej Licencji możesz:
    1. korzystać z Produktu jedynie na własne potrzeby,
    2. odtwarzać Produkt lub wybrane treści na swoim urządzeniu (komputerze, tablecie, telefonie),
    3. zapisać Produkt lub wybrane treści dowolną techniką cyfrową, np. na własnym dysku twardym,
    4. wydrukować wybrane treści na własne potrzeby.
  15. W ramach udzielonej Licencji nie możesz:
    1. udostępniać Produktu lub jego części osobom trzecim (chyba że z opisu Produktu wynika co innego),
    2. publikować Produktu lub jego części, niezależnie od formy publikacji,
    3. kopiować, powielać, rozpowszechniać Produktu lub jego części na potrzeby inne, niż własny użytek,
    4. tworzyć na podstawie Produktu lub jego części innych produktów, które następnie będziesz sprzedawać dalej.
  1. Jakie możesz odstąpić od zawartej Umowy?
  2. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takim przypadku stosujemy następujące zasady:
    1. możesz zrezygnować z zawartej umowy dostarczenia treści cyfrowej lub świadczenia usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),
    2. o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
    3. zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie,
    4. jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy dostarczyli zamówioną treść cyfrową/ rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z umowy (w przypadku usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości),
    5. jeśli w toku zakupu usługi wyrazisz zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni, a my rozpoczniemy wykonywanie usługi, możesz odstąpić od umowy, ale masz obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przeze mnie do chwili odstąpienia.
  1. Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej Umowy?
  1. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  2. Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z Umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo). 
  3. Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jej sprawne rozpatrzenie:
    1. imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
    2. opis problemu,
    3. czego oczekujesz w związku z reklamacją.
  4. Możemy Cię poprosić o uzupełnienie reklamacji, jeżeli bez dodatkowych informacji jej rozpatrzenie nie będzie możliwe (dotyczy to w szczególności sytuacji, kiedy reklamacja będzie dotyczyła działalności podmiotów trzecich, np. operatora płatności).
  5. Reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. 
  6. Jeżeli reklamacja dotyczy systemu obsługującego płatności elektroniczne, możesz ją złożyć bezpośrednio do PayPro S.A. zgodnie z zasadami opisanymi tutaj: https://www.przelewy24.pl/reklamacje
  7. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, 
    2. pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. Jakie są zasady korzystania ze Strony?
  1. Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych. 
  2. Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:
    1. próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,
    2. publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,
    3. dostarczać treści o charakterze bezprawnym. 
  3. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. możliwość założenia Konta na Platformie,
    2. formularz kontaktowy,
    3. możliwość zarezerwowania terminu wizyty przez kalendarz,
    4. Newsletter. 
  4. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi. 
  5. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwanie nie zaprzestaniesz naruszeń.
  6. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
  7. W celu założenia Konta na Platformie:
    1. uzupełnij formularz rejestracyjny dostępny na Stronie (pamiętaj, aby podać prawidłowe dane i aktualizować je w przypadku ich zmiany),
    2. zaakceptuj Regulamin oraz potwierdź, że znasz zasady przetwarzania Twoich danych osobowych,
    3. potwierdź rejestrację klikając w odpowiedni przycisk pod formularzem rejestracyjnym.
  8. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Ciebie w formularzu rejestracyjnym niepełnych lub nieprawdziwych danych lub za nie zaktualizowanie danych w przypadku ich zmiany.
  9. W chwili, kiedy potwierdzisz rejestrację, zawrzemy umowę dotyczącą prowadzenia Konta. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony, w języku polskim, zgodnie z postanowieniami polskiego prawa. 
  10. Możesz mieć tylko jedno Konto na Platformie. Nie możesz korzystać z Kont innych osób ani udostępniać swojego Konta innym osobom. Musisz zachować w tajemnicy hasło oraz login do swojego Konta. Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wynikną z niewywiązania się z powyższych obowiązków.
  11. Możesz usunąć swoje Konto w dowolnym momencie – wybierając odpowiednią opcję w panelu zarządzania Kontem (jeżeli jest dostępna) lub kontaktując się z nami mailowo. My możemy usunąć Twoje konto, jeżeli nie będziesz z niego korzystać w ciągu roku od założenia Konta. 
  12. Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, zaloguj się na swoje Konto, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. 

NEWSLETTER

  1. Możesz zamówić usługę Newsletter poprzez uzupełnienie formularza zapisu na Newsletter dostępnego na Stronie lub na innych naszych stronach internetowych albo poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas procesu zakupowego lub rejestracji Konta.
  2. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przez nas nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony (do momentu cofnięcia zgody lub zaprzestania świadczenia usługi), w języku polskim, zgodnie z postanowieniami polskiego prawa. 
  3. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu.
  4. Jeżeli nie chcesz przekazywać nam swoich danych osobowych, możesz zamówić odpłatną usługę Newsletter. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo.
  5. Newsletter będziemy przesyłać na adres e-mail wskazany podczas zapisu.
  6. Newsletter może być dostępny czasowo/ okresowo. Możemy wysyłać wiadomości w ramach Newslettera w założonej przez siebie regularności, możemy też czasowo lub całkowicie zaprzestać wysyłania Newslettera.
  7. Materiały udostępniane w ramach Newslettera są przeznaczone wyłącznie do Twojego własnego użytku. Jakiekolwiek inne formy korzystania z materiałów naruszają prawa autorskie – nasze lub innych podmiotów uprawnionych – i mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie materiałów.
  8. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
  9. Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na blogu. 
  10. Wszelkie treści, zdjęcia, grafiki i inne materiały, w tym Produkty, które udostępniamy na Stronie i w Sklepie są  utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią naszą własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez naszej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.

OPINIE

  1. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie są przesyłane przez Klientów (mailowo lub za pośrednictwem Konta). 
  2. Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  3. Zakazane jest przesyłanie opinii:
    1. bez uprzedniego skorzystania z usług,
    2. wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. naruszających dobra osobiste nasze lub osoby trzeciej.
  4. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie. 
  5. Nie płacimy za wystawienie opinii.
  6. Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
  7. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz zgłaszać mailowo.

WEBINARY

  1. Możemy organizować bezpłatne szkolenia online (webinary). Stosujemy wówczas zasady opisane poniżej.
  2. W celu zgłoszenia udziału w Webinarze Uczestnik jest zobowiązany wypełnić formularz rejestracji. 
  3. Webinar odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wskazanej przez nas platformy. Przed webinarem Uczestnik otrzymuje link umożliwiający mu udział w Webinarze. 
  4. Do uczestnictwa w Webinarze niezbędny jest komputer lub inne urządzenie elektroniczne umożliwiające online odbieranie wizji i fonii, z dostępem do sieci Internet, aktywne konto poczty elektronicznej oraz właściwe oprogramowanie, w tym właściwa przeglądarka internetowa, a także dostęp do aplikacji lub platformy, za pośrednictwem której realizowany jest Webinar.
  5. Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Webinaru spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sprzętu Uczestnika z wymaganiami lub z infrastrukturą informatyczną podmiotów, za pośrednictwem których realizujemy Webinar.
  6. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Webinaru w każdej chwili.
  7. Uczestnik nie ma prawa do rejestrowania przy pomocy jakichkolwiek środków audiowizualnych i rozpowszechniania treści i przebiegu Webinaru w jakiejkolwiek formie ani w całości, ani we fragmentach. 
  8. W zależności od rodzaju aplikacji/platformy, za pośrednictwem której jest organizowany Webinar oraz ilości osób biorących w nim udział, Uczestnicy mogą mieć możliwość zadawania pytań lub wypowiadania swoich komentarzy w formie chatu lub poprzez ustną wypowiedź z włączonym mikrofonem. Pytania zadawane przez Uczestników i komentarze powinny dotyczyć zagadnień i tematyki Webinaru. Pytania/komentarze opublikowane na chacie oraz dane identyfikujące Uczestnika będą widoczne dla innych uczestników Webinaru w czasie rzeczywistym. Jeżeli Webinar będzie nagrywany, dane te będą dostępne też dla wszystkich osób, które zapoznają się z nagraniem.
  9. Wszelkie materiały, nagrania, publikacje, znaki towarowe, handlowe oraz inne treści i dzieła publikowane, prezentowane, retransmitowane, rozpowszechniane w czasie trwania Webinaru podlegają i są objęte ochroną prawa autorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z nich bez zgody właściciela jest zabronione. Uczestnik może korzystać z tych treści tylko w ramach własnego użytku osobistego. 
  1. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  1. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w odrębnym dokumencie (Polityka prywatności).
  2. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminy. Co do zasady naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą Regulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię o tym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
  3. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia: 20.12.2024 roku
  4. Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
    1. Centrum terapii online Hedion centrum terapii prowadzone przez Julię Tatar
    2. Strona – strona internetowa Centrum terapii online Hedion dostępna pod adresem: https://hedion.pl/ 
    3. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://hedion.pl/sklep/ 
    4. Platforma – platforma internetowa, w ramach której funkcjonują Konta użytkowników
    5. Konto – wydzielona dla danego użytkownika przestrzeń na Platformie
    6. Produkt – treść cyfrowa dostępna w Sklepie
    7. Regulamin – ten dokument
    8. Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej
    9. Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi działalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w CEIDG

Załącznik nr 1: Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku rozpoczęcia współpracy (np. w ramach terapii)?

Nie będziemy się ze sobą kontaktować poza sesjami, chyba że odrębnie postanowimy inaczej.

Terapia rozpoczyna się kilkoma (najczęściej 3-4) spotkaniami konsultacyjnymi. Podczas tych spotkań Terapeuta i Pacjent poznają się, ustalają szczegóły dotyczące procesu i decydują wspólnie o dalszej współpracy. 

Przed rozpoczęciem terapii Terapeuta przedstawi Ci szczegółowe zasady i opowie, jak będzie wyglądała Wasza współpraca. Może Cię też poprosić o podpisanie kontraktu terapeutycznego. Kontrakt terapeutyczny to rodzaj umowy. Jest ona zawierana między Terapeutą a Pacjentem w celu określenia szczegółowych warunków współpracy w czasie trwania terapii.

Cele terapii ustalamy każdorazowo indywidualnie – ich osiągnięcie zależy w takim samym stopniu od zaangażowania Terapeuty i Pacjenta. Cel terapii może ulec zmianie w trakcie jej prowadzenia. 

Nie ustalamy z góry czasu trwania terapii. Decyzję o jej zakończeniu podejmujemy wspólnie, po osiągnięciu ustalonych celów lub w przypadku, gdy terapia nie przynosi pozytywnych efektów.

Sesje terapeutyczne odbywają się w stałych terminach.

Pacjent jest zobowiązany do aktywnego udziału w terapii.

Terapeuta jest zobowiązany do rzetelnej pracy w trakcie terapii, prowadzenia terapii z należytą starannością i wykorzystaniem aktualnej wiedzy, przestrzegania podstawowych praw Pacjenta oraz do przestrzegania zasad etyki

Pacjent ma prawo do rezygnacji z terapii w każdym momencie po wcześniejszym poinformowaniu Terapeuty. Chęć rezygnacji z terapii należy omówić w trakcie spotkania z Terapeutą.

Terapeuta ma prawo z rezygnacji z dalszej terapii z ważnych powodów. Terapeuta informuje o tym Pacjenta z wyprzedzeniem i poleca innego erapeutę.