FaQ - Hedion

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rezerwacje
Jak mogę zarezerwować termin?
Aby zarezerwować termin wybierz specjalistę lub wypełnij formularz doboru specjalisty, sprawdź dostępność i wybierz dogodny dla siebie termin. Potwierdź rezerwację, aby zarezerwować sesję. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, jeśli nie masz konta załóż je tutaj.
Jak mogę zmienić zarezerwowany termin?
Możesz zmienić termin spotkania logując się na swoje konto i wybierając opcję zmiany terminu w sekcji Moje Rezerwacje.
Czy mogę odwołać sesję?
Tak, zwrócimy Ci pieniądze, jeśli odwołasz swoją wizytę do 24 godzin przed planowanym spotkaniem ze specjalistą.
O terapeutach
Czy mogę zmienić terapeutę, jeśli nie jestem zadowolony?
Tak, możesz zmienić terapeutę w dowolnym momencie, aby znaleźć najlepiej dopasowanego specjalistę do Twoich potrzeb. Zarezerwuj wizytę lub skontaktuj się z nami, a pomożemy w doborze innego specjalisty. Znalezienie odpowiedniego specjalisty dla Ciebie jest niezwykle istotne w drodze do poprawy swojego samopoczucia. Pamiętaj, że specjalista, który odpowiada komuś innemu nie musi odpowiadać Tobie – dobierz swojego terapeutę.
Jak mogę znaleźć odpowiedniego terapeutę?
Możesz wyszukiwać terapeutów na naszej platformie, przeglądając profile terapeutów, aby znaleźć tego, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom lub wypełnić formularz, który wybierze dla Ciebie odpowiednich
O terapii
Jak przygotować się do pierwszej sesji?
Zapewnij sobie dostęp do Internetu. Wybierz ciche miejsce, w którym czujesz się komfortowo i bezpiecznie. Sprawdź czy Twoja kamera i mikrofon działają. Możesz pomyśleć o tematach, o których chciałbyś/chciałabyś porozmawiać ze specjalistą.
Jak długo trwa sesja terapeutyczna?
Sesje i konsultacje mogą się różnic w zależności od specjalisty. Po wejściu w profil terapeuty i wybraniu usługi, która Cię interesuje wyświetli się czas trwania sesji.
Czy terapia online jest tak samo skuteczna jak tradycyjna terapia w gabinecie?
Badania pokazują, że terapia online może być równie skuteczna jak tradycyjna terapia w gabinecie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedniego terapeutę i formę terapii, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Płatności
Czy muszę płacić z góry za rezerwację?
Tak, aby potwierdzić rezerwację, wymagana jest płatność z góry. Zapewnia to gwarancję terminu zarówno dla Ciebie, jak i terapeuty. Możesz to zrobić od razu po rezerwacji lub później na swoim profilu, jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym spotkaniem – po opłaceniu system wygeneruje do Ciebie link do spotkania.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy szeroki wybór metod płatności za pośrednictwem Przelewy24, w tym płatności kartą (Visa, Mastercard), szybkie przelewy bankowe, BLIK. Dzięki temu możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie opcję.
Inne
Czy muszę instalować jakieś oprogramowanie, aby korzystać z terapii online?
Nasza platforma działa bezpośrednio w przeglądarce internetowej, więc nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania. Wystarczy stabilne połączenie internetowe oraz urządzenie z kamerą i mikrofonem.
Czy mogę otrzymać fakturę za sesje terapeutyczne?
Tak, możesz otrzymać fakturę za sesje terapeutyczne/konsultacje. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji, pod adresem biuro@hedion.pl
Masz inne pytania?
Jeśli masz inne pytania, których nie znalazłeś w naszym FAQ, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.